دستگیره هوشمند  یا دستگیره الکترونیکی یک سیستم حفاظتی و امنیتی نسل جدید جهت کنترل عبور و مرور و تردد در مکان‌هایی است . که در آنها حفظ امنیت و کنترل تردد باید صورت گیرد . امروزه استفاده از دستگیره‌های الکترونیکی در بسیاری از اماکن رایج شده است.

از جمله برای درب منازل، هتل‌ها، دفاتر، ادارات و سازمانها که تعداد افرادی که اجازه ورود و خروج به آنها را دارند محدود می‌باشد.

دستگیره از اجزای میکروکنترلر و حافظه تشکیل شده است.

میکروکنترلر: با اجزایی مانند کارت‌ها و صفحه کلید در ارتباط است و فرمان باز و بسته شدن دستگیره دیجیتال توسط میکروکنترلر صادر می‌گردد.

حافظه: برای ذخیره اثر انگشت‌ها، رمزهای تعریف شده و به طور کلی روشهای ورود تعریف شده جهت ورود افراد مجاز می‌باشد.

نحوه کاربرد

دستگیره الکترونیکی قابلیت استفاده از کارت، اثر انگشت و رمز را دارد. برای باز گشایی درب و امکان ورود، می توان از رمزهایی بین 4 تا 12 عدد استفاده کرد. برای باز کردن درب ورودی، از رمزهایی که در حافظه ذخیره شده است می توان برای دسترسی و ورود استفاده کرد. جنس دستگیره های الکترونیکی بسیار مقاوم است و دسترسی و باز کردن قفل به وسیله کلید مکانیکی و ریموت کنترل انجام می شود. امکان استفاده همزمان از رمز و کارت، برای ورود، وجود دارد.

مزایا

دستگیره های الکترونیکی دارای قفل کودک هستند که مانع از خروج و امنیت بیشتر کودکان می شود. این دستگیره ها مجهز به قفل اتوماتیک بوده که پس خروج به صورت خودکار، بسته می شوند. دستگیره های الکترونیکی مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق می باشند. و در صورتی که افراد غیر مجاز بخواهند از طریق اثر انگشت و یا رمز غیر مجاز وارد شوند، سیستم هشدار دستگاه، فعال خواهد داد.

خرید انواع دستگیره:

خرید انواع دستگیره در چوبی

خرید دستگیره کمد

موارد کاربرد

 

دستگیره الکترونیکی در اماکن و مراکز مختلفی مورد استفاده است، به صورت ویژه برای افزایش امنیت در منازل، هتلها و اتاق های سرور، و غیره کاربرد فراوانی دارد.

شما می توانید با مراجعه به سایت با تنوع محصولات دستگیره الکترونیکی  و نحوه خرید آنها، و موارد دیگر، آشنا شوید. محصولات ماداکتو برای شما، کیفیت و امنیت را به ارمغان می آورند. محصولات متنوع ماداکتو، امنیت و کارایی را در سازمان ها و مراکز مورد نظر شما، ایجاد می کنند.

بهترین برند دستگیره های دیجیتال و الکترونیکی

ما در مقالات قبلی بهترین برند های دستگیره دیجیتال را خدمتتان معرفی نمودیم، اما حالا اگر میخواهید با بهترین برند های دستگیره الکترونیکی آشنا شوید و آگاهی پیدا کنید با کارشناسان ما تماس گرفته تا به صورت رایگان و به طور کامل راهنمایی شوید.

دستگیره دیجیتالی از نظر کیفیت نیز انواع مختلف دارد و در کشور های مختلف همچون چین، کره، تایوان و ... ساخته می شود. از برند های معروف دستگیره دیجیتالی می توان به دستگیره دیجیتال سامسونگ، دستگیره دیجیتالی میلره، دستگیره دیجیتالی ik و ... اشاره کرد که هر یک از این دستگیره ها با گارانتی های مختلف ارائه می شود. برخی دستگیره های دیجیتال با طرح های کلاسیک ارائه می شوند و برخی در مدل های مدرن، برخی از دستگیره های دیجیتال با رنگ طلایی و برخی با رنگ های نقره ای و برخی مشکی ارائه می شود.

قیمت دستگیره هوشمند

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید دستگیره هوشمند، قیمت است. قیمت این محصولات بر حسب نوع تکنولوژی به کار رفته در آن ها و همچنین کیفیت و برند محصول متغییر می باشد. نباید از دستگیره های ارزان قیمت توقع کارایی و کیفیت محصولات با کیفیت را داشته باشید. همچنین گاهی با وجود پرداخت هزینه بیشتر محصول مورد خریداری شده توقع شما را بر آورده نمی کند. باید برای خرید این محصولات حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا محصول اصل و دارای گارانتی را تهیه کنید. قیمت محصولات در مراکز فروش معتبر پایین تر و با اطمینان می توانید اقدام به خرید نمایید. در ادامه جدول مشخصات و قیمت بهترین مدل های دستگیره هوشمند ارائه شده است. این قیمت های حدودی بوده و ممکن است تغییر کند. برای اطلاع دقیق از لیست قیمت دستگیره درب دیجیتال و هوشمند با ایران لاک تماس بگیرید.

دستگیره هوشمند بر روی چه نوع درب هایی قابلیت نصب دارد؟

بسته به مدل انتخاب شده، قفل و دستگیره هوشمند را می‌توان روی انواع درب‌ها از جمله درب چوبی، درب ضد سرقت، درب های خارجی، درب UPVC و غیره نصب کرد. تولیدکنندگان متناسب با هر سطح از امنیت، مواردی که برای نصب  روی درب داخلی با سطح امنیتی پایین یا برای درب های ورودی به ساختمان، گزینه‌های سبک، متوسط و سنگین را ارائه می‌دهند.